Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Fint besök på jobbet

Av annsi - 8 juli 2011 16:02

Sista dagen på jobbet innan semestern fick jag fint besök min vännina och hennes dotter, full fart var det. Hon är 4 år jätte söt ,smart och duktig. Medans jag tog de sista kunderna som finns kvar satt hon och knappa på datorn.

Nu ska jag fixa returer städa innan min sambo kommer och hämtar upp mig. Sen bär det iväg och hämta min underbara dotter som har passats av hennes farmor och farfar...

Trevlig fredag   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av annsi - 28 juli 2011 15:19

JA nu är jag inne på min 2:a vecka på bantningen..det går väl sådär. Jag har svårt att släppa redbullen och äter kanske lite för mycket nötter..annars är jag ganska duktig, det är bara så svårt att komma på roliga recept så det blir mest vanlig sal...

Av annsi - 28 juli 2011 15:10

Det är jobbigt att vara utan min flicka så lång tid...inatt sov hon borta. Men vad ska man göra när man absolut måste hoppa in och jobba  . Det är skönt och veta att hon har det bra hos farmor och farfar de har skoj tillsammans. Hon vägrar lära sig...

Av annsi - 28 juli 2011 14:51

Ja  så var man på jobbet igen...det är välldigt lugnt. Det är inte så många som är kvar i stockholm alla har åkt.  Vad människor kan vara otrevliga...en kund till mig berätta att hon varit på vårdcentralen, där var det en fisförnäm kvinna från de...

Av annsi - 24 juli 2011 07:54

Igår fick min lilla prinsessan hål i öronen, hon blev rädd och där av ett himla tjut.. Stackars liten men fin blev hon.. Nu vilar lillen så då måsste jag själv vila.....

Av annsi - 24 juli 2011 07:49

Såg den senaste transformans filmen, jag ger den 4/5,den var jättebra men lite för utdragen och lång. Men ni som gillar lite action mellan transformans ska se denna....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ett meddelande..

bilder


Ovido - Quiz & Flashcards